Η Τρύπα

Της Ελένης  Κωστοπούλου.

Έμενα σε γαμάτο σπίτι, διώροφο με μεγάλα παράθυρα. Είχε και πισίνα και το υπόγειο το είχαμε κ…άνει γυμναστήριο. Απέναντι από το σπίτι μου υπήρχε ένα μεγάλο εμπορικό κέντρο. Κάθε μέρα πήγαινα εκεί με τη μαμά. Τη μέρα που έφυγα από το  σπίτι τούς είπα ότι δεν θα αργήσω. Έβγαινα να κάνω ποδήλατο. Μου το έκανε δώρο ο μπαμπάς στα γενέθλιά μου. Κίτρινο ήταν. Ανέβηκα στο ποδήλατο και έφυγα. Άκουσα τον μπαμπά να μου φωνάζει. Ποιος τον άκουγε όμως! Εγώ μόνο έτρεχα. Τώρα που το σκέφτομαι ήταν επικίνδυνο αυτό που έκανα. Τότε όμως μόνο έτρεχα. Θυμάμαι ότι έπεσα. Δεν είχα μάθει καλά ποδήλατο. Ευτυχώς όμως, είδα μπροστά μου αυτόν. Κάθε φορά τον έβλεπα μπροστά μου. Πήγαινα σχολείο και ήταν στην πόρτα. Σχόλαγα και αυτός εκεί. Έβγαινα στην αυλή να παίξω και τον έβλεπα κρυμμένο πίσω από τα δέντρα. Στις κούνιες που πήγαινα με τη μαμά ήταν εκεί. Μπάστακας ο μαλάκας… Όταν έπεσα δεν φοβήθηκα. Ήξερα ότι θα ήταν εκεί. Σκηνοθεσία: Πέρης Μιχαηλίδης Σοφία: Αγγελική Μιχαλοπούλου Άννα: Καλλιόπη Σίμου Παρασκευή 11 Μαΐου στις  18.00 Beton 7 Πύδνας 7, Βοτανικός, Μετρό Κεραμεικός Τηλέφωνο επικοινωνίας: 210 7755321-210 7512625 Είσοδος ελεύθερη

Σχολιάστε

